тренинг intel версия v 10.2


Рефлексія  Модуль 11

І ось завершилось навчання у тренінгу. Багато вражень, здивувань. Захоплююсь нашим тренером - колегою по роботі Людмилою Лубинець. Як швидко та влучно вона вміє всім учасникам тренінгу підказати будь - яке питання, ідею з його теми. Таким повинен бути тренер.

Рефлексія Модуль 10
      Думаю у першому класі її впроваджувати зарано, але спробуємо.Працювалося сьогодні творчо і продуктивно. Створено документ для фасилітації та план впровадження проекту. Пізнавальною була педрада, про роль і місце основних запитань проекту. Адже добре продумані запитання спонукають до виявлення цікавих альтернативних поглядів та пропонують сфокусувати увагу на аргументованому доведенні своєї точки зору, а не на тому, чи наша відповідь «правильна» чи «неправильна». Такі запитання призводять до розуміння учнями цінностей знань задля розв’язування завдань з реального життя та їх досвіду.Як фасилітативний документ я використала презентацію для роботи другої групи над дослідженням ..Ось і фініш. Тішуся, що зуміла зробити все, що
вимагалося. Прийшла до висновку: було не легко, але все що взнала того варто.

Рефлексія Модуль 9
        Цей модуль був присвячений диференційованому підході до учнів. В процесі навчання це є дуже важливим, тому що потрібно орієнтуватися на особистість учня , на рівень його можливостей. Особливо актуальним питання диференціації є під час організації проектної діяльності учнів. Без врахування навчальних потреб учнів, без підбору завдань, які б відповідали навчальним потребам кожного учня зокрема, проектна діяльність буде малоефективна, таке навчання не дасть ніяких результатів.  Настрій був сьогодні чудовий.

Рефлексія Модуль 8

     Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, відчути себе у ролі учня, що дало чіткіше розуміння процесу діяльності та сформулювало уявлення про можливі результати учнівської роботи, надало мені можливість оцінити переваги оцінювання протягом всього проекту та кінцевого результату, так як завдяки створеним формам учень може краще зрозуміти, за якими критеріями вчитель оцінює його діяльність, провести самооцінювання власної роботи, визначити моменти, які залишилися допрацювати.

Рефлексія Модуль 7

     Сьогодні ми об'єдналися в групи і ділилися ідеями щодо використання Інтернету у навчанні за методом проектів для проведення дослідження, для співробітництва та спілкування. Ми переглянули приклади учнівських робіт і планували приклади учнівської роботи , яку створюватимуть мої учні у проекті.Я намагалась визначити комп’ютерні технології, які краще за все допоможуть розвинути навички, якими учні мають оволодіти та продемонструвати наприкінці проект,зокрема, створили учнівський блог.Сподіваюсь, учням буде цікаво спілкуватися у новому форматі і виставляти свої роботи на огляд інших людей.

Рефлексія Модуль 6


     Сьогодні я дізналася про різноманітні онлайнові сервіси, які можна використовувати для спілкування учнів, їх плюси і мінуси.Створювала опитувальника в сервісі https://docs.google.com
Я зробила свій блоґ більш привабливим за допомогою використання додаткових елементів, тобто додала гаджети .Цікаво було висловити свої думки на "педраді " у вікі середовищі.
Дуже мені сподобалось редагувати блоги.


Рефлексія Модуль 5

        Дізналася нові форми вхідного оцінювання оцінювання.У цьому модулі я побачила як можна використати вікі-сайт як ефективний інструмент для спільного навчання та сворення електронних матеріалів. Вважаю корисним використання даного сайту не лише під час реалізації проектів, а й під час підготовки до уроків. Мені подобається цей сайт ще тому, що користуючись ним можна бути спокійним за власне авторське право. Також здобула можливість легкого пошуку корисних інтернет-ресурсів, і можу тепер навчити цьому учнів. Навчилась також допомагати учням аналізувати знайдену інформацію в інтернеті щодо достовірності та надійності.
Рефлексія Модуль 4Цей модуль допоміг мені:
· Уточнити Ключове, Тематичні та Змістові запитання проекту.
· Обдумати методи та інструменти оцінювання.
· Створити таблицю ЗХД, "Асоціативний кущ", діаграму "Кола Вена".
  Обговорити з іншими учасниками Основні запитання та приклади завдань на дослідження учнів.
· Ознайомитися різними видами оцінювання.
  Ознайомитися з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів.
 Створити план оцінювання учнів.

 Рефлексія Модуль 3
Мені було легко працювати в парі при обговоренні теми майбутнього проекту, який обрала моя колега. Буду рада, якщо мої поради були корисними. Аналізувати державні стандарти та вписувати їх у План теж не було складним, оскільки як вчитель часто до них звертаюся. Формулювання Основних запитань, які будуть мотивацією для роботи в проекті для мене теж не викликало особливих труднощів, оскільки я працювала тренером курсу за версією 3. Цей модуль нагадав мені про необхідність використання навчальних досліджень в проектах . Хочу побажати собі та колегам креативності та хорошого настрою.

Рефлексія Модуль2
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі.
Я зрозуміла, яка різниця між проектом та навчання за методом проектів. Я ознайомилась з Планом вивчення теми та прикладами Портфоліо. Я ознайомилась з формою оцінювання Портфоліо.
Мені було цікавим ознайомитись із необхідністю створення публікаціє, яка буде переконувати у необхідності працювати над проектом.
Я переконана, що навчання за методом проектів формуватиме нову, конкурентноздатну особистість.



Рефлексія Модуль1
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме як підвищити свій професійний розвиток у майбутньому за допомогою ІКТ
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме
- як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички 21 століття
-як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процесу
-будувавти зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертатися до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії.

Комментариев нет:

Отправить комментарий